lauantai 9. tammikuuta 2010

Elossa ollaan!

Niimpä niin, elossa ja totaalisella talvitauolla. Toivutaan parhaillaan jälkimurkun vaikutuksista. Tällä hetkellä oikeesti tykkään Elmosta. Se on taas alkanu kuuntelee muo ja jotenki se on paljon kiinnostuneempi siitä et mitä mä sanon. Ennen se ei oikeestaan kauheesti kiinnittäny huomiota. Nyt se on jopa jättäny narttuja rauhaan ku mä oon sanonu. Lottovoitto! :D Mehän ei siis olla tehty juurikaan mitään muuta ku paluuta perusasioihin. Nyt vihdoin kahden vuoden jälkeen Elmo osaa kävellä nätisti hihnassa. Toinen lottovoitto! Lisäks luoksetulo on ottanu huiman edistysaskeleen. Elmo ansaitsee koko ajan oikeuttaan pitää pallit paikoillaan.

Ollaan me tässä voittajassa välillä käyty. Saatiin kiva arvostelu, jota en nyt kuollaksenikaan löydä. Jahka löydän sen ni lisään tänne. Tuomari (Jeff Luscot, GBR) tykkäs Elmosta muuten, mutta olis halunnu lisää massaa (ylläri pylläri) ja parempaa esiintymistä. Toi esiintyminen meni kyl ihan mun piikkiin. Kyllä mä sain sen opetettua menemään nätisti kotona, mut tietenkään se ei toiminu sitten messarissa. Noita mätsäreitäkään harvemmin kun talvella järjestetään ni ei oikeen päässy häiriö treenaamaan.

Elmolla on myös uusia kavereita. Mun kaverin koirat Ilpo (kk. kääpiömäyräkoira) ja Ilona (tanskandoggi). Elmo oli pahemmas murkkuvaiheessa täysin rakastunu Ilpoon, mut nyt se on päässy sen vaiheen yli. Tosin se ja Ilona on nyt kyllä sitten pari. Molemmat koirat on enemmän tai vähemmän tosi outoja, joten sopii hyvin toisilleen. Elmo ei ees yritä raiskata Ilonaa vaan leikkii sen kanssa. Taas lottovoitto!

Meil on taas ollu jotain lihotuskuurin poikasta, mutta ei vaan ota tuulta purjeisiin. Mä alan pikkuhiljaa uskoa että toi koira vois syödä mitä vaan ja ei lihois. Tai sit oon vaan tosi huono lihottaja. Joku vois ottaa sen syömäkuurille. :D Kuvatuksia on tulossa jahka saan ne koneelle. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti