maanantai 22. kesäkuuta 2009

Vähän tokoa ja agia

Tosiaan nyt kun päästiin mukaan Salon ALO luokkaan (27.6) niin pitäähän tota kakrua vähän reenata. Suosiolla oon jättäny seuraamisen mahdollisimman vähälle, etten hinkuta siitä intoa pois. Lähinnä oon tahkonnu ton otuksen päähän luoksetuloa. Leikinvarjolla ollaan otettu paljon vauhtiluoksetuloja ja vähän on alkanut jotain tulostakin näkyä. Ainakin nopeus on kasvanu. Lisäksi Elmo on oppinut liikkeestä maahan menon ikäänkuin vahingossa. Oon paimennusreissun jälkeen yrittäny saada sitä maahan erilaisissa tilanteissa ja se nyt on sitten siirtynyt TOKOon. Hyvä niin. Liikkeestä seisominen on niin pahasti työn alla, etten ees kehtaa puhua siitä. Siitä tulee varmaan aika kehnot pisteet. Luoksepäästävyyttä ollaan saatu harjoteltuu aika vähän. Yllättäen kauheen moni ei oo lenkillä valmis tulla kättelemään muo, samalla kun yritän hillitä sekoa ihmishullua bortsua. :D
Agia käytiin muistelemassa eilen. Meillä jatkuu treenit tänään ja piti käydä Ojangossa vähän muistuttamassa Elmolle että mikä koko homman juju oli. Elmo oli ihan täysillä mukana, vähän liiankin täysillä. Alkuun räiski rimoja ja kontakteja tosi röyhkeesti. Sitten ku turhat höyryt oli purettu ja koira pari kertaa palautettu kontakteille niin meno parani huomattavasti. Ei se kyllä vieläkään osaa hypätä ja rimat mä jouduin pitää aika alhaalla. Mut keppejen kanssa oon ihan ongelmissa. Elmol ei oo hajuakaan mitä mä haluun siltä ja mulla ei oo mitään hajua miten opettaa sille ne. No pitää kysyä neuvoa meijän kouluttajalta tänään illalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti