tiistai 30. kesäkuuta 2009

Eiliset agit

Eilen illalla lähettiin taas agitreeneihin. Vuorossa oli taitojen katsausta (uus kouluttaja) kepeillä, keinulla ja aalla sekä pikku rata pätkä pimeellä putkikulmalla. Aluks kepit. No Elmohan ei vielä toistaiseksi osaa näitä. Kuutta se menee mutta 12 on liikaa. Kyllä siitä huomaa että se hakee oikeeta liikettä. Keinun se osaa ja alankin nyt opettaa sitä niin että se juoksee päähän ja siellä odottaa lähtölupaa. Nyt meijän keinu on kauheen hidas kun se eka kippaa sen ja sitten menee kontaktille odottelemaan. Aa:ssa ei sinänsä mitään ongelmaa, mutta kotiläksyksi saatiin kontaktin vahvistamista niin että mä voin tehdä mitä haluun ja koira pysyy paikoillaan. Nyt se lähti mun mukana.
Meijän ratapätkä oli melko haastava, ainakin mulle. Hyppy-hyppy-putki-hyppy. Toisen hypyn jälkeen oli vielä puomi tarjolla. Rimat oli taas vinossa, mutta vähän korkeemmat. Se ne sentään hyppäs ja sen jälkeen sinkoutu puomille. Elmo ei meinannu mennä putkea loppuun vaan käänty keskellä. Pilkottiin rata osiin ja sitten kokeiltiin uudestaan. Koira meni toisen kerran hyvin mutta mä sain noottia. Pitäis olla rauhallisempi. No vielä kerran niin että mä hillitsin itteni ja sitten meni kivasti. Elmoakin oli paljon kivempi ohjata. Eli mä harjottelen sitten rauhallisuutta. :D Ainakaan ei Elmoa tarttee hoputtaa, ja sillä kyllä pysyy vauhti hyvin yllä vaikka mä en ollukkaan mukana sen kiihkoilussa. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti