lauantai 15. elokuuta 2009

Taas agia

Olin sopinut yhden meijän ryhmäläisen kanssa että mennään treenaamaan perjantaina 12.00 joten mä nappasin pyörän kellarista ja ajelin Elmon kanssa agikentälle (5km). Meijän seura ei tullutkaan paikalle joten treenattiin yksinään. Jatkoin taas kepeillä. Vähän piti muistella miten niitä mentiinkään mut aika nopsaa sain nostettuu niitten määrän kuuteen.

Sitten jätin sen 6 keppiä hautumaan ja rakensin meille suoran missä oli hyppy-muuri-hyppy-putki. Tarkotuksena oli treenata irtoomista. Aluks Elmo oli taas tosi kiinni mussa, mutta parin kerran jälkeen kun se huomas että palkka lentääkin eteenpäin niin alko homma luistamaan. Elmo hyppäs tosi nätisti ja nyt kun yritin itekkin vähän parantaa käskytystä niin sehän meni jopa hyvin. Pari kertaa heitin putken jälkeen pallon sille ja sitten kokeilen että mitä se tuumaa jos jätän pallon maahan. Elmo ei oikeen huomaa jos sille lentää palkka ja se ei laskeudu ihan nokan eteen (+ mä oon tosi huono tähtääjä). Jätin sille pallon ja sitten meijän pikku radan alkuun. Toi jättäminen toimi Elmolle selvästi paremmin koska se ei kertaakaan ees vilkassu missä mä meen. Paahto vaan eteenpäin.

Tän meijän etenemistreenin jälkeen palasin vielä kepeille. Nyt alotettiin suoraan kuudesta ja kun meni niin hienosti niin nostin taas keppien määrää kahdella. 8 meni kanssa parin toiston jälkeen hienosti niin ajattelin uhmata kohtaloa ja laittaa 10 keppiä. Niitä vähän aikaa tahkottiin mutta saatiin kun saatiinkin ne menemään hyvin. Olin niin ylpee tosta koirasta. Jätettiin siihen hautumaan ja lähettiin polkemaan kotiin. Eli kaikin puolin onnistunut treeni, eikä se pyörämatkakaan ollut niin kauhea kun ajattelin, joten ruvetaan Elmon kanssa varmaan vastaisuudessakin käymään enemmän kentällä vaikka lyhyinä koulupäivinä. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti