keskiviikko 12. elokuuta 2009

Agitreenit

Pitkän kesäloman jälkeen ollaan ruvettu palaamaan arkeen. Me ei olla Elmon kanssa tehty oikeastaan yhtään mitään koko kesänä. Sujuvasti levätty laakereillamme. Ollaan oltu mummolassa ja järvellä aika paljon. Todistettiin Elmon hölmöys kun se hyppäs täysii liikkuvasta veneestä pikkusiskon luokse joka oli vesisuksilla.
Sitten agitreeneihin. Oli aika paljon intoa meijän Elmolla. Se on tosi paljon vielä kiinni mun kädessä vaikka se ei saa ku kontakteilta namia. Tehtiin sellasta s-mutka rataa jota me ei Elmon kanssa saatu edes vietyä loppuun koska alkupätkään meni niin kauheesti aikaa. Elmolla kun on toi irtoominen vielä vähän hankalaa. Sitten hinkattiin hyppy-pituus-putki pätkää. Lähinnä mun vikoja kaikki. Mä en komenna Elmoa tarpeeks aikasin seuraavalle esteelle joten se tulee mun luokse komentamaan multa ohjeita. Meil oli toinenkin ratapätkä. Siin meil meni jo vähän paremmin paitsi että irtoomiset ja kuviot oli vielki vähän hankalia. Siin oli yks kohta mitä mietin tosi kauan koska Elmo on osottanu että se tarttee jonkin verran tilaa. Jos mä oon liian lähellä niin se menee ohi. Sain sen ohjauskuvion (putki-hyppy-hyppy, valssi putken ja ekan hypyn jälkeen) onnistumaan kuiteski. Oli aikas hauskaa taas vähän agiliidella.
Itsenäisinä esteinä tehtiin aa:ta, puomia, keppejä ja keinua. Oon tosi ylpee tosta kakarasta kun se on vihdoin ruvennu vähän tajuumaan keppejä. Tein niin että jätin vaan kaks keppiä ja palkkasin naksulla kun se meni siitä. Sitten lisäsin keppejä neljään ja taas naksulla kun teki oikeen. Sain lisättyä kuuteen keppiin ja taas naksulla. Lopetin sitten siihen kun meni niin hyvin. Elmo on nyt tosi hyvin tajunnu sen liikkeen mitä silt vaaditaan kepeil. Ei meijän toivo ookkaan ihan menettetty.

1 kommentti:

  1. Step oli nuorempana ihan samanlainen, joka esteen välissä tuli käteen kiinni eikä irronnut mihinkään. Tehtiin niin että palkkasin aina pallolla, joko heittämällä sen vikan esteen yli tai niin että pallo oli valmiina vikan esteen takana ja avustaja piti huolen ettei Step saa palloa kiertämällä esteen. Toimi tosi hyvin, nyt vasta olen välillä alkanut palkkailemaan kädestä, jos treenataan jotain esim. välistävetoja.

    VastaaPoista